YouTube annoncering

Skab relevant trafik og brandawareness med Youtube
Mere end én milliard internetbrugere slår ofte vejen forbi det populære videosite Youtube. Derfor er det helt afgørende for dig og din virksomhed også at være til stede her. Det gælder nemlig om at være synlig der, hvor målgruppen er, hvis du vil skabe relevant trafik og salg for netop dit produkt eller brand. Her er annoncer på Youtube et effektivt middel til at nå de 75 % af den danske befolkning, som jævnligt logger på Youtube for at se diverse videoer. Vil du sikre, at din målgruppe får øjnene op din virksomhed, er der næsten garanti for succes ved at satse på velovervejet annoncering på verdens største videomedie, som effektivt får dit budskab eller produkt ud til tusindvis af brugere blot ved få klik.

Sådan fungerer Youtube annoncer

Før du kaster dig ud i at satse benhårdt på Youtube adds, skal du naturligvis have helt styr på, hvad denne form for promovering indebærer, og hvordan du bedst udnytter mediets muligheder. Youtube annoncer er såkaldte pre-roll annoncer, da de bliver vist før de videoer, som brugerne har søgt på, går i gang. Du kan dog også annoncer via søgeresultaterne, da Youtube grundlæggende virker som hvilken som helst anden søgemaskine som eksempelvis Google. Derfor er det også helt afgørende, at virksomheder nøje overvejer, hvordan de udformer deres videoer, hvilket indhold de lægger op, samt hvordan de navngiver og omtaler videoerne. Det kan nemlig få stor betydning for, hvem der rent faktisk kommer til at se annoncerne. Netop her er vi eksperter og står klar til at tage dig i hånden, så dine budskaber, produkter eller events bliver synlige for det helt rette publikum.

Velkommen! Jeg har mange års erfaring med online markedsføring. Book et møde idag og lad mig hjælpe din forretning til bedre positionering online.

Theis
Online specialist
Vidste du..

At 82% af den danske befolkning køber online ifl. dansk statistik?

Har du et spørgsmål?

Jeg svarer gerne på spørgsmål indenfor online marketing. Skriv til min mail.

Skal vi samarbejde?